Boty i hacki do gry Meti2
a początku rozdajemy punkty w stosunku 2:1 INT:WIT (czyli dodajemy 2 punkty w INT, 1 punkt w WIT), aż do wymaksowania INT (MAX STATYSTYKI: 90 pkt + itemki)
SI£: zostawiamy podstawowe
ZR: zostawiamy podstawowe
INT: 90 + itemki
WIT: 45 + itemki
SKILLE OFENSYWNE:
Strzelający smok - jeden z głównych i podstawowych skilli smoczycy, podstawowy skill do expa i PvP, Posiada duży zasięg rażenia (w linii prostej). Zadaje wysokie obrażenia, szybko się regeneruje, kiedy mooby stoją w miejscu powala je. Posiada płonięcie, na które szansa wzrasta z poziomem skilla i ilością inteligencji. Niestety działa tylko w linii prostej, ma duży czas rzucania skilla, gdy cel jest w ruchu, możemy nie trafić.
Smoczy skowyt - podstawowy skill do expienia, gdyż razi wokół szamanki wszystkie mooby, powala je kiedy stoją, prawie natychmiastowe rzucenie skilla. Posiada płonięcie, na które szansa wzrasta z poziomem skilla i ilością inteligencji. Ma dobre obrażenia, choć są zbugowane (skill zadaje mniej niż powinien o około 30-40%). Ma bardzo wolną regenerację skilla, trzeba stać blisko celów.
Latający talizman - skill do PvP i lurowania, prawie zawsze trafia w cel, ma dobre obrażenia, dobry do lurowania, posiada duży zasięg, szybko się regeneruje. Niestety atakuje tylko jednego mooba lub bardzo bliski obszar moobów, ma duży czas rzucania skilla.
BUFFY:
Pomoc Smoka - atut smoczycy, zwiększa szansę na krytyka(podwójne obrażenia), buff pomocny zarówno w walce PvP jak i PvM
Błogosławieñstwo - buff bardzo przydatny do expienia, zmniejsza obrażenia fizyczne otrzymywane od wrogów, nie działa na skille
Odbicie - najgorszy skill smoczycy według mnie - odbija obrażenia fizyczne otrzymywane od moobów i postaci (tzw. reflect), skill przydatny bedzie na atlantydzie. Nie działa na skille, odbija niewielką część obrażeñ(np. moob zadaje ci 100(ty masz 7%, więc zadajesz moobowi 7), odbija każdy atak fizyczny
Offline